Dating Dengan Awek

ahad lepas aku jenjalan. aku jalan2 area mutiara damansara. alaaa kat area ikano, the curve tu laa. aku ronda sorg2??? pe hal nak solo2 beb. idup kat KL ni kalau nak berjln2 mesti berkepit dgn awek / mambang. so, aku sudah kuar dating dgn 1 ‘mambang’ / awek . awek ni cute. pakai tudung. mmg aku suke yg pakai tudung. tak seksi sgt tapi di mata aku ada seksinya.

aku drive, dia disebelah. sampai kat cineleisure. kitorg nak g tgk wayang. kitorg jalan bersama, berpegangan tangan, jeling menjeling. aku berfikir utk lebih romantik. aku ajak dia tgk wayang di cathay cineplexes. dia setuju sambil senyum. aik lain macam jer. sapa awek ni?? bini aku daaa…

hahahahhaha aku mana ada awek lain. aku ada bini aku yg amat aku cintai. wayang yg kitorg tgk adalah “X-Men Origin:Wolverine” show yg awal skali sbb maleh nak berebut2 dgn org lain yg suke show lmbat skit. show tu kul 11:15am. kul1030 aku dah sampai situ. bli tiket dulu. phtu aku dan bini pun jln2.

X-Men Origin : Wolverine
X-Men Origin : Wolverine

jalan punya jalan terjumpa adidas warehouse sale. depa jual kasut, baju, seluar. sume murah2 kasut adidas rm100 sepasg. macam2 jenis dan style, kasut laki n ppuan. aku pun tak melepaskan peluang yg ada. amik satu pasang dan utk anakku, umar, 1 pasang. walaupun takleh jln, aku beli siap2 sbb kasut branded budak kecik susah nak dpt murah gitu.

kasut umar
kasut umar

tapi part yg nak membayor ni laa ada lain skit. yg bayor nya, bini aku yg aku cintai sgt2 tuu. hehhehhe sayang bini aku ni. dia tolong belikan sbb aku blum gaji. terima kasih, sayang.

kasut aku
kasut aku

dah lama beb aku takde sneakers ni. dulu masa muda2 dulu, asal kuar nak g jln2 mesti dgn sneakers aku. all-time fav aku adalah nike. takpe laa dpt adidas pun kira ok la. sneakers yg aku penah ada dulu nike, converse, bata (bukan batu bata tapi chap Bata), diadora (kasut futsal).

so skang aku dah ada adidas lak. 1st time pakai kasut keluaran adidas nii. harap2 dpt bertahan laa.

2 thoughts on “Dating Dengan Awek

Add yours

  1. adoyai.. ingat awek mana.. ahhaha… mm pon kat situ ade warehouse sale ZARA !!! gaji tak clear cek lagik ampeh.. kalu idak mmg bkoyan baju tuu hahaha abih la kene tuka wardrobe aaa… 😛

    Like

Tinggalkan komen

Blog di WordPress.com.

Atas ↑